Algemene vragen
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Als uw bestelling en de betaling bevestigd zijn: Helena Rubinstein stuurt u een eerste bevestigingsmail van uw bestelling.
Als uw bestelling wordt voorbereid en verzonden:
Dan ontvangt u ook een bevestiging van de verzending per e-mail. In de tweede e-mail vindt u een pakketnummer. Door te klikken op de link naar het volgen van de bestelstatus in deze e-mail en door het pakketnummer op de hiervoor bestemde plek op de site in te voeren, krijgt u toegang tot het volgen van uw pakket. Bij problemen kunt u contact opnemen met de klantenservice via dit formulier.
Volgen van de bestelling in mijn persoonlijke omgeving "Mijn account":
U kunt de status van uw bestelling online volgen in de sectie "Mijn bestellingen".
Uw bestelling is:
- Bezig: u hebt uw bestelling nog niet voltooid, hij staat nog in uw winkelmand.
- Betaald: u ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.
- Wordt voorbereid: uw bestelling wordt voorbereid door het logistieke centrum.
- Verzonden: we informeren u per e-mail als hij aan de vervoerder is overhandigd.
- Geleverd: uw bestelling is ontvangen, de factuur wordt per e-mail verstuurd.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
WAAR KAN IK EEN BESTELLING VAN HELENARUBINSTEIN.BE LATEN BEZORGEN?
We leveren vanuit deze online shop uitsluitend in België.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
HOE KAN IK DE MONSTERS ONTVANGEN?
De monsters zijn verkrijgbaar in de parfumeries die zijn goedgekeurd door het merk afhankelijk van de beschikbare voorraad. Bij breuk zijn er testers beschikbaar om onze producten te ontdekken.
Als u uw aankoop online doet, dan kunt u profiteren van een selectie monsters uit de lijst die aan u wordt voorgesteld.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN EN BEZORGKOSTEN?
Klik hier voor de verkoopvoorwaarden.
WAT IS DE TERMIJN VOOR HET RETOURNEREN VAN MIJN BESTELLING?
U beschikt over 14 dagen vanaf de bezorgdatum om uw producten terug te sturen als ze niet helemaal aan uw verwachtingen voldoen.
Alle geretourneerde producten worden gerestitueerd via dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de originele bestelling. Als u een product GRATIS hebt gekregen of als CADEAU hebt ontvangen, dan kunt u deze bijsluiten in uw retourzending zodat u volledig gerestitueerd wordt.
U kunt de proefmonsters in uw bestelling houden, die zijn van u, dus geniet ervan! Producten die na de termijn van 14 dagen gerekend vanaf de bezorgdatum worden geretourneerd, worden niet vergoed.
Voor andere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.
WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN WACHTWOORD VERGETEN BEN?
Uw gebruikersnaam is eenvoudig terug te vinden: het is uw e-mailadres.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, ga dan naar de pagina "Mijn account" en klik op "Bent u uw wachtwoord vergeten".
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
HOE KUNT U EEN BESTELLING RETOURNEREN?
Als het artikel niet volledig naar wens is, dan kunt u hem gratis retourneren. Let op, deze garantie is alleen van toepassing op producten die zijn gekocht op de website helenarubinstein.nl en de verzending beperkt zich tot Nederland.
We ruilen geen geretourneerde producten om. U kunt wel een volledige terugbetaling ontvangen van uw oorspronkelijke bestelling als u zich aan de retourtermijn houdt.
Let op, voor make-up producten geldt dat we onze tinten zo nauwkeurig mogelijk proberen weer te geven. Echter, de kleuren die u waarneemt op het scherm kunnen echter verschillen van het ene scherm naar het andere.
EENVOUDIG EN GRATIS RETOURNEREN
U beschikt over 14 dagen vanaf de bezorgdatum om uw producten terug te sturen als ze niet helemaal aan uw verwachtingen voldoen. Alle retouren worden tergubetaald via dezelfde betaalmethode die gebruikt is voor de originele bestelling.
Als u een GRATIS product of een CADEAU hebt ontvangen bij uw bestelling, dan moet u deze bijsluiten in uw retourzending om een volledige terugbetaling te ontvangen. U kunt de staaltjes in uw bestelling houden, die zijn van u!
Producten die na de termijn van 14 dagen vanaf de bezorgdatum worden geretourneerd, worden niet terugbetaald.
Beschadigde of onjuiste producten
Voor beschadigde of onjuiste producten geldt dat u ze kunt retourneren en restitutie ontvangt of contact kunt opnemen met onze klantenservice
GRATIS RETOURPROCEDURE
Om uw product te retourneren volgt u de stappen die hieronder genoemd worden. Let op, we accepteren geen retourartikelen in de winkel als u deze online hebt gekocht.
1/ Klik op de link "mijn pakket retourneren" op de bevestigingsmail van de bestelling of neem contact op met de klantenservice.
2/ Print en plak het voorafbetaalde retouretiket, aanwezig in uw bestelling, aan de buitenkant van het retourpakket.
Als u geen voorafbetaald retouretiket hebt, neem dan contact op met onze klantenservice3/ Bewaar het verzendbewijs met het pakketnummer.
4/Uw retourzending doet er 3 tot 5 werkdagen over om ons magazijn te bereiken. Vanaf ontvangst zal het restitutiebedrag binnen 1 à 2 werkdagen worden overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het 5 tot 7 dagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.
Voor andere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?
De via onze website geplaatste bestellingen worden zeer snel behandeld en verzonden; helaas kunnen wij de bestellingen niet annuleren of wijzigen. U moet wachten tot het pakket is bezorgd en het ons dan terugsturen. Vervolgens zullen wij de teruggezonden producten terugbetalen. Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken.
Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail voor het volgen van de bestelling. Op de trackingpagina hiervan kunt u een retourbon met instructies voor het terugzenden, uitprinten.
Voor andere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.
MIJN PAKKET IS BESCHADIGD OF NIET COMPLEET AANGEKOMEN.
Als uw pakket beschadigd is en u het niet hebt kunnen weigeren bij de vervoerder, nodigen wij u uit binnen drie dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op te nemen, met foto's van uw pakket/producten.
Als het pakket niet compleet is, dient u dit ons maximaal 3 dagen na ontvangst te melden. Als u merkt dat de aangeboden producten ontbreken, controleer dan of u aan de voorwaarden van de aanbieding heeft voldaan (minimum aankoopbedrag, code om toe te voegen aan de mand, cumulatie van acties).
In deze twee gevallen kijken we samen naar de meest geschikte oplossing.
Voor andere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.
MIJN BESTELLING STAAT ALS BEZORGD VERMELD, MAAR IK HEB HEM NIET ONTVANGEN.
Uw bestelling staat als bezorgd vermeld, maar u heeft hem niet ontvangen? Het kan zijn dat het gaat om een verstoring van de bezorging. Misschien heeft uw conciërge of buurman het pakket bijvoorbeeld aangenomen?
Als u er na controle zeker van bent dat niemand het pakket voor u in de plaats aan heeft kunnen nemen, neem dan contact met ons op zodat wij snel kunnen reageren op dit probleem.
U kun via de link hieronder contact met ons opnemen of telefonisch via +31 2 32 12 00 07, van maandag tot vrijdag van 9u tot 19u.
Voor andere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.
WAT ZIJN GEAUTORISEERDE BETAALMETHODES?
Uw bankgegevens worden gecodeerd (SSL-modus) en worden niet bekend gemaakt of opgeslagen door Helena Rubinstein. De betalingen die op de website van helenarubinstein.be gedaan worden, worden op beveiligde manier overgedragen aan de betalingspartner, de Ingenico-groep.
Visa, Mastercard, American Express, Sofort, en Paypal worden op de site geaccepteerd.
Het bedrag wordt 4 dagen na de transactie op de site afgeschreven. Bij een vertraging in de voorbereiding langer dan 4 dagen, wordt het bedrag automatisch afgeschreven voor betalingen via bankpas. De Paypal-betalingen worden direct tijdens de bestelling afgeschreven.
Ingeval een product niet beschikbaar is of bij een annulering om een andere reden, zal de klantenservice het bedrag terugbetalen via de betaalmethode die gebruikt is tijdens de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurt gemiddeld binnen 16 conform de van toepassing zijnde bepalingen. De klant wordt ervan op de hoogte gebracht op het e-mailadres dat is gebruikt bij de bestelling.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
WAAR KAN IK DE HELENA RUBINSTEIN-PRODUCTEN KOPEN?
Ontdek al onze verkooppunten distributeur Helena Rubinstein op de volgende pagina Verkooppunten.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
WAT KUNT U DOEN ALS ZICH EEN PROBLEEM VOORDOET BIJ HET PLAATSEN VAN UW BESTELLING?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
Per e-mail: rubriek "Contact“
Telefonisch: van maandag tot vrijdag, van 9.00 tot 19.00 u.
Voor alle andere vragen over het volgen van een bestelling of een retourzending: +32 28 99 26 38
(kosten van een binnenlands gesprek, houd uw bestelnummer of retournummer bij de hand).
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.
IK HEB MIJN MONSTERS OF GRATIS GESCHENKEN NIET ONTVANGEN. WAT KAN IK DOEN?
Al onze aanbiedingen, met name de aanbiedingen waarbij u 3 monsters uit kunt kiezen bij uw bestelling, worden aangeboden op voorwaarde van beschikbaarheid. Als u een of meerdere monsters niet ontvangen hebt, dan spijt dat ons. Het is helaas niet mogelijk om het/de ontbrekende gratis product(en) alsnog toe te sturen. Controleer ook of uw bestelling aan de toepassingsvoorwaarden en aan de voorwaarde voor meerdere aanbiedingen voldeed en of u de kortingscode goed hebt toegepast tijdens uw bestelling. Let op, onze exclusieve aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd.
Als u toch van mening bent dat er een fout heeft plaatsgevonden bij de voorbereiding van uw bestelling, dan kunt u contact met ons opnemen via de link hieronder of telefonisch via +32 28 99 26 38, van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 19.00 u.
Als u het antwoord er niet tussen hebt gevonden, dan helpen we u graag verder.